Van 23/04 tm 03/05 zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Bij (dringende) vragen stuur ons svp een e-mail, deze wordt z.s.m. beantwoord.
Ons magazijn is wel geopend, bestellingen worden gewoon verwerkt en verzonden. Dank voor je begrip!

Herroepen en retourneren

Wil je de overeenkomst herroepen? Stuur ons dan een e-mail of neem contact op via de chat.

De directe kosten van de terugzending zijn voor jouw rekening. Wij kunnen een waardevermindering toepassen indien een product in niet originele staat wordt geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Klachten: breuk of productkwaliteit niet naar wens

Is een artikel kapot aangekomen? Zijn er beschadigingen of is de kwaliteit niet naar wens? Dan vernemen wij dat graag per email: info@sepsofie.nl of via whatsapp (handig voor sturen van foto): 06-57721127. Graag ontvangen wij altijd een foto die we kunnen gebruiken ter terugkoppeling naar ons magazijn en de leverancier. 

Klachten lossen wij altijd op! We zorgen ervoor dat je (uiteindelijk) altijd tevreden bent. Komen we er samen écht niet uit? Dan wijzen we je op de mogelijkheid een klacht in te dienen via het ODR-platform (online dispute Resolution). Meer informatie vind je op het ODR platform.

Ben je na ontvangst van je zending niet tevreden over (een van) onze artikelen ? Geen probleem!

    • Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren;
    • Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om artikel(en) te retourneren;
    • Is iets beschadigd, defect of breuk geleverd, stuur dan s.v.p. niet direct retour, maar neem contact met ons op voor een oplossing!
    • Let op: retourneren kost € 4,95 (tenzij het product breuk, beschadigd of defect is, neem dan contact met ons op)
    • Je ontvangt dan z.s.m. het aankoopbedrag terug
      (= aankoopbedrag artikel(en) + verzendkosten heenzending - verzendkosten retour a € 4,95)

Hoe kun je retourneren?
Meld je aan via het retourenportaal Sep & Sofie en volg de instructies!

Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen enkele werkdagen hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag + verzendkosten voor heenzending - kosten retourzending a € 4,95 zo spoedig mogelijk terugstorten via de eerder gebruikte betaalmethode. Dit doen we uiterlijk binnen 7 dagen.


Let op:
 PAYPAL-betalers
Heb je betaald via Paypal? Dan ontvang je het bedrag retour op je Paypal-account en niet je IBAN.
Wil je het bedrag liever op je IBAN hebben, dien je zelf de overschrijving van je Paypal-account naar je IBAN te regelen (dit is eenvoudig, gratis en duurt ca. 2 werkdagen).

Voor de goede orde:

  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper en retourneren kost € 4,95.
    Dit houdt in dat Sep & Sofie niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het afgiftepunt altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
     
  • Indien producten beschadigd bij je aankomen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen
    Dan maken we een afspraak over het omruilen van het artikel of het terugbetalen van het betreffende bedrag. Extra verzendkosten zijn in dit geval voor rekening van Sep & Sofie. 
🍪 Cookie instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring op onze website krijgt.